Units API


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description of the API.

GET /api/units/12763/?format=api
HTTP 200 OK
Allow: GET, HEAD, OPTIONS
Content-Type: application/json
Vary: Accept

{
    "translation": "http://weblate.tectic.de/api/translations/fortresscraft-evolved/handbook-survival/de/?format=api",
    "source": "- During the day, your suit is designed to power its battery with sunlight.\n- Your starting area has a Central Power Hub, use it to turn harvested resources into power to charge adjacent machinery.\n- You can top off your power suit from the Central Power Hub or pressing 'Q' on the Power Storage Block. \n- Interact (‘E’) with the Manufacturing plant to see what you can make.\n- Craft torches to heat yourself using the Self Crafting window (‘C’).\n- Use the scanning tool ('M') to Scan blocks and process them at the Research Station for new recipes.\n- The scanning tool can also do environment scans like the Unknown Material ping to find new ores.\n- Pay close attention to the battery discharge rate on your suit, a blue text indicates that extreme cold is affecting your suit and a red text indicates extreme heat. \n- The headlamp uses power. It’s great for exploring but don’t leave it on!\n- Coal is the best fuel for starting out, but if you're in a pinch you can burn the local flora.\n- You may have to dig very deep to find the ores you're looking for.\n- You have a large build reach, so use it to place torches across large caverns.",
    "previous_source": "",
    "target": "- Dein Anzug lädt seine Batterie im Sonnenlicht.\n- Im Startbereich befindet sich der Zentrale Energieverteiler (ZEV). Dieser versorgt angrenzende Maschinen mit Energie, die aus gesammelten Ressourcen gewonnen werden kann.\n- Du kannst Deinen Anzug entweder am ZEV laden oder an einem Energiespeicher [Q] drücken. \n- Deine Fertigungsmöglichkeiten siehst du, wenn du mit der Konstruktionsanlage interagierst [E].\n- Um Dich aufzuheizen, können Wärmelampen im Herstellungs-Menü [C] produziert werden.\n- Blöcke können gescannt [M] und danach an der Forschungsstation für neue Rezepte verarbeitet werden.\n- Mit dem Scanner kann die Umgebung auf unbekannte Materialien absucht werden, um neue Erze zu finden.\n- Blauer Text am Akkustand des Anzugs zeigt extreme Kälte, roter Text extreme Hitze an. \n- Die Stirnlampe benötigt Energie, schalte sie wieder ab.\n- Zu Beginn ist Kohle der beste Energielieferant, notfalls kann auch die einheimische Flora verbrannt werden.\n- Weitere Erze befinden sich tiefer.\n- Nutze Deine riesige Baureichweite: Leuchte größerer Bauabschnitte aus.",
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    "num_words": 214,
    "priority": 100,
    "id": 12763,
    "web_url": "http://weblate.tectic.de/translate/fortresscraft-evolved/handbook-survival/de/?checksum=ea313909475f3636",
    "url": "http://weblate.tectic.de/api/units/12763/?format=api",
    "source_info": "http://weblate.tectic.de/api/sources/3896/?format=api"
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